VYZKOUŠEJTE ZÁZRAK NA VLASTNÍ TĚLO I KŮŽI!

Pomalu přichází další postní období, a je dobré svoje tělo pročistit, odlehčit, prosvětlit, aby se i to samé stalo s psychikou.

Pokud klienti dodrží toto doporučení, po 14 dnech mi hlásí, že jsou jako jiný člověk.

Cítí na sobě velkou změnu, jak psychickou, tak i fyzickou.

Pokud důsledně dodržíte tuto inspiraci, vykonáte zázrak sami na sobě!

Posílíte IMUNITU a „nakopnete“ ENERGII-VITALITU!

Jak na to?

Zrušte bílou mouku, rafinovaný cukr, kravské mléko, přemíru soli.

Nasaďte bezlepkové, nebo žitné, pohankové, jáhlové potraviny, slazení javorovým sirupem, datlemi, panelou, atd.. mléko rostlinné, makové, kozí, nejlépe acidofilní a kefír.

Stravujte se v režimu

vláknina – vločky, otruby, ovoce,  kořenová zelenina,  smoothie 

tuk – kokosový olej, olej z olivových pokrutin, sezamový olej, máslo

bílkovina – maso, rybí, krůtí, – je dobré maso před zpracováním ponořit na 2 hodiny do vody s citronem, maso ztratí pachy, je rychleji měkké, křehčí a jemnější, slunečnicová semena, tofu, tempech, luštěniny, naklíčená semena

tekutiny – přírodní šťávy teplá voda, čaje cca kolem 2l za den, mléko, káva a polévka se do pitného režimu nepočítá

Ráno: po probuzení si dejte do úst 1 lžičku olivového oleje, nebo        kokosového oleje a cca 10 minut ho kousejte, pak jej vyplivněte do odpadkového koše a ústa a nos si vypláchněte teplou slanou vodou, nebo Vincentkou. Potom vypijte 2dcl teplé vody, nebo 1 dcl Vincentky s citronovou šťávou.

Pak vydatně posnídejte:  máslo, rostlinnou pomazánku, vařená vejce, žitný kváskový chléb, kaši s ovocem nebo zeleninou, chlebové placky, semínkové placky atd.

Svačina:  popřejte si královskou svačinu  a dopřejte si něco málo sacharidů, ovoce, datle, kokosový olej, javorový sirup, oříšky, sladká pohanková kaše, trocha arašídového másla

Oběd mezi 13. – 14. 30 hod. řádně si naberte polévku, zeleninový vývar, vývar z krůtího krku s rýžovými nudlemi, polévku Miso, nebo  dýňovou, luštěninovou a pak si naložte druhé jídlo v poměru více bílkoviny a tuku, a obiloviny a jiné přílohy jen z 1/3.

Obědem větší denní jezení končí, a pak už jen zahánějte hlad a chutě mandlemi, lískovými oříšky, zeleninou, a nebo malou porcí polévky.

Příští jídlo bude až druhý den ráno, tedy snídaně.

Tělo má klid od trávení a veškerá jeho činnost a energie jde do regeneračních a samouzdravujících procesů, které máme dány jako geniální program, jen ho musíme umět spustit.

 

P.S. Pokud budete pociťovat během přechodu na tento režim různé nepříjemné stavy, nejčastěji bolesti  hlavy, tak vězte, že to jsou eliminační příznaky, kdy tělo chce to na co bylo zvyklé, ale vy nepovolte, domluvte mu, jako svému služebníkovi, že je potřeba učinit změnu a přejit na nové, zdravé návyky a v nejhorším případě mu dodejte, co pochtívá, ale jen zdravou formou.