NÁVOD NA DOBROU NÁLADU.

Pozorujete, že se málo smějete?

Neumíte se radovat a těšit?
Cítíte se vznětlivý, podráždění a snad i zapomnětlivý?
Chytáte často špatnou náladu a ve všem vidíte problém?
Nic se vám nechce?

Zkuste provést tyto změny ve svých návycích:

Choďte spát kolem 22. hodiny – do půlnoci se tvoří nejvyšší kvalita hormonů spánku a štěstí

Upravte jídelníček tak, aby byl vynechán bílý cukr, lepková mouka, příliš mnoho živočišných bílkovin

Největší podíl stravy konzumujte v první polovině dne. Na večer uberte objem a odlehčete, přidejte aminokyseliny, zinek, vápník, hořčík, jód, železo

Řádně upravte svůj mikrobiom ve střevech, probiotiky, zákysy, kefírovým mlékem atd.

Pomocí bylin a bylinných doplňků dejte do pořádku činnost hormonálních žláz, a to nadledvin, sleziny, štítné žlázy a brzlíku, epifýzy a hypofýzy pro dobrou tvorbu a rovnováhu hormonů, které mohou za vše…..

Eliminujte stres a tvorbu stresových hormonů kortizolu a adrenalinu psychohygienou

Pobývejte každý den venku na čerstvém vzduchu a v prostředí s kladnými ionty a lidmi

Uvidíte, že po 1 týdnu tohoto režimu budete jako nový člověk na novém světě….

Krásný den, přeji všem, BS